Известие

Collapse
No announcement yet.

ангренажен ремък 156-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ангренажен ремък 156-ца

    здравейте,колеги!Искам да попитам къде в София има добър и не много скъп сервиз в който да ми сменят ангренажния ремък на 156-цата ми.Аз съм си го купил от Евро 07 и минах през няколко сервиза обаче ми викат,на италианки не сменяме да ги еба в смешниците и измислените майстори.Мисля че повече от 120-30 лева за смяна е малко надута цена и няма смисъл.

  • #2
    Първоначално публикувано от goran_1 Покажи съобщение
    здравейте,колеги!Искам да попитам къде в София има добър и не много скъп сервиз в който да ми сменят ангренажния ремък на 156-цата ми.Аз съм си го купил от Евро 07 и минах през няколко сервиза обаче ми викат,на италианки не сменяме да ги еба в смешниците и измислените майстори.Мисля че повече от 120-30 лева за смяна е малко надута цена и няма смисъл.
    Който от трите ти е най-близо и където успееш да си уговориш час
    Успех,

    http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=25984
    http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=26724
    http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ead.php?t=9045
    Last edited by Pepo; d.m.y г., 20:14.
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #3
      само в специализиран сервиз щото изпълнения тип лак за нокти сме ги виждали до какво водят
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #4
        Щом си в София иди най-добре във Вантотрейд, лисан или Италсервиз. При мен във Враца такива няма, но си намерих свестен "гаражен" майстор, който ми смени ангренажните ремъци (при мен са 2) и ролките за 80 лв труд, без да дава коментари от типа, че с италиански не работи. Вече 6000км минах, да чукна на дърво проблеми няма. За диагностика обаче минах през Вантотрейд, защото се надявам, че имат по-модерна апаратура и софтуер, а при 156 ТС играенето на оборотите в движение заради задръстен дросел си е честа болест. След почистване и адаптация вече не мени обороти така, а като сменя бобини и кабели се надявам всичко да се оправи.

        156 2.0 ТС'99

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
          Който от трите ти е най-близо и където успееш да си уговориш час
          Успех,

          http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=25984
          http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=26724
          http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ead.php?t=9045

          Тази класация ме радва!!
          RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
          0899832271 Сашо

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Lisan Покажи съобщение

            Тази класация ме радва!!
            Надявам се да го вземеш предвид, като ''цъфна'' при теб. Предстои ми обслужване на ходовата част
            156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
            Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

            Comment


            • #7
              Абе кой мотор е?

              Comment


              • #8
                Да не отварям нова тема за ремъци.....Имам следния проблем, като запаля сутрин на студено и първите 10 минути като подавам газ над 1500 оборота...ми присвирва яко.Няма значение дали на място подавам газ или в движение на скорост...от какво може да е? Сменени са ми ремъци ролки водна помпа итн преди има няма 2000км
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Сменени са ми ремъци ролки водна помпа итн преди има няма 2000км
                  Ремъкът се е поотпуснал и трябва да се обтегне
                  156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                  Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                  Comment


                  • #10
                    Първо може да е от ролката оптяжната на пистовия ремък тя сменена ли е със сиурност, може да е от ремъка да са сложили ремък с различен брой писти примерно твоя да е с 6 писти а да са ти сложили с 7, или има проблем с лагерите на хидравликата или климатика затова се товари ремъка и превърта. Може и да се получи така ако колата дълго е карана със свирещ ремък и са се износили пистите на шайбите трябва дасе посменят износените шайби защото иначе няма да спре.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                      Първо може да е от ролката оптяжната на пистовия ремък тя сменена ли е със сиурност, може да е от ремъка да са сложили ремък с различен брой писти примерно твоя да е с 6 писти а да са ти сложили с 7, или има проблем с лагерите на хидравликата или климатика затова се товари ремъка и превърта. Може и да се получи така ако колата дълго е карана със свирещ ремък и са се износили пистите на шайбите трябва дасе посменят износените шайби защото иначе няма да спре.
                      Или са му сложили по-дълъг пистов ремък. Както на мен в магазина ми дадоха по-дълъг и го изхвърлих след 500 км. щото се разсвири.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Ами честно казано, имам проблем със компресора на климатика..., но мислех да го оправям като дойде лятото, защото сега не го пускам....Добре , а защо тогава като се позгрее колата и спира да свири, ако е от климатика?
                        Дано се оправи само от пристягане на ремъка...
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          Ами честно казано, имам проблем със компресора на климатика..., но мислех да го оправям като дойде лятото, защото сега не го пускам....Добре , а защо тогава като се позгрее колата и спира да свири, ако е от климатика?
                          Дано се оправи само от пристягане на ремъка...
                          И моята спираше да свири. Бях се хварлил да свалям генератора да му сменям лагерите. Оказа се, че новия ремък е с 1 см. по дълъг и пружината не може да го обтегне толкова силно. В магазина обаче като отидох ми дадоха друг обаче с 1 см по къс от оригиналния и него пък неможах да го нанижа. И сега съм със стария докато не намеря точния. Аз не съм и търсил де повече.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment

                          Working...
                          X